sobota 27. září 2008

Workoholičkou snadno a rychle :-)

Tak jsem se těšila, že vám dneska zase něco hezkého napíšu, ale asi nenapíšu :-) Právě jsem se totiž vrátila z práce po dvanáctihodinové směně... Začala jsem o půl jedný a o půl jedný jsem taky skončila, ale v noci :-)
No a po celou dobu to byl dneska prakticky stejný záhul, jaký jsem vám popisovala před 14 dny - tedy hlava na hlavě. Nejdřív se totiž odpoledne hrálo finále fotbalu (neplést s evropským fotbalem - zde označovaným jako soccer) a večer se zase hrálo mezistátní utkání v ragby. Takže se k nám přišlo na zápasy dívat snad celý Cairns a já jsem se ani na chvilku nezastavila... Naštěstí už jsem získala určitou rutinu, navíc už jsme i jako tým sehranější, takže je to na výsledku vidět :-) Ale stejně, bylo to příšerný... Příští týden chci dovolenou!! :-)

Tak jenom abyste věděli, co je se mnou.

Jestli se po tomhle nevrátím zocelená, tak to už fakt nevím :-)

Každopádně já jdu spát a na zítřek si dávám závazek opravdu už dělat něco do školy! A jestli zbyde čas, tak i pohnout se zbytkem restů :-)

Zdraví Ewík

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Abys neskončila u Chocholouška!!!
A stále nechápu toho šéfa, který tvrdí, že není práce a pak píšeš, jak to máte narvaný...přišla ti fotka Báthorky ( myšleno kočičky) od Vladuš? Novinka: máme novou starostku! Mgr.Vaňkovou. Tak se třeba chlapi začnou chovat jako chlapi i na naší radnici :-)))) Všichni známí tě pozdravují a nemáš se tak huntovat! papa a opatruj se nám....mumi

Ewík řekl(a)...

Čauky, fotka Báthorky mi bohužel nepřišla, kontrolovala jsem i to, jestli to nespadlo do spam-filtru a nespadlo... Přišla mi od Vlaďky jen smska, že ji posílají... Tak když bys ji poprosila, jestli by to nemohla poslat znovu, tak bych byla moc ráda. Dík!
No paní starostka Vaňková je zajímavé spojení, uvidíme, jak se jí v nové roli bude dařit a líbit :-)

Pa Ewík