pondělí 30. června 2008

Poslední "goldcoastovská"

Tak jsem tu s poslední tapetou, kterou píšu do dvou mikin zabalená a přesto zmrzlá ve svém pokojíku v Neville Avenue v Southportu.
Bohužel nemám vůbec čas na delší rozepisování, protože za chvilku přijede moje domácí Chris, které předám velkou krabici s ručníkem a novinami. Touto výstélkou totiž bude obklopený můj notebook, s nímž se doufejme setkám za měsíc v Cairns :-) Snad tady chodí pošta spolehlivěji než z Černé Hory :-)

Děkuji vám všem - věrným čtenářům, za neutuchající přízeň a výdrž a pokusím se vás nezklamat ani v dalších měsících. Pevně věřím tomu, že o historky potrhlého Ewíka opět nebude nouze.
Škoda, že nemůžu napsat tapetku ještě dnes večer. Asi v 10 hodin dopoledne totiž odjíždím do velkého parku zvaného Seaworld, kde si hodlám zcela bez výčitek užít dnešní den :-)
Dokonce jsem zašla až tak daleko, že jsem si rozhodla splnit si jeden ze svých největších snů - plavání s delfíny! Takže dnes ve 14:30 by k tomuto "velkému setkání třetího druhu" mělo dojít. Uvidíme, jak si s klukama budu rozumět, kdyžtak ještě pořád stíhám a můžu vystudovat podmořskou biologii :-)) Taky musím ověřit teorii, že pohladit si delfína je jako pohladit si slupku od banánu namočenou v mléce :-)
Už se neskutečně těším!!!

No a večer potom balení a zítra ráno v 6 odjezd na letiště, kde se snad střetnu se zbytkem výpravy. Pokud se samozřejmě na letišti v Soulu nazamotají a nenastoupí do letadla směřujícího na Aljašku :-)

A ještě mám jednu naprosto fascinující zprávu. Včera jsem si byly pro výsledky v předmětu Producing Culture. Za své poslední dílo - takový kreativní počin na téma "panopticon, datábáze a Evropská unie" - jsem získala 38 bodů ze 40! Ale nejen to... Když jsme to s lektorkou Pat sečetly s předchozími výsledky za eseje a prezentaci o panelácích, přišly jsme na to, že budu za předmět ohodnocena nejvyšším možným stupněm "high distinction"!!! Nepíšu to proto, abych se tu chlubila, ale prostě proto, že mi spadla čelist a byla jsem z toho totálně konsternovaná....
Ale nebojte se, v dalších dvou předmětech této mety s pravděpodobností hraničící s jistotou nedosáhnu :-) Tak si musím užít aspoň tenhle jeden luxusní výsledek.

Mějte se krásně, všem přeju bezva prázdninové zážitky a doufám, že se zde na blogu zase brzy ve zdraví virtuálně setkáme.

Váš v úctě oddaný Ewík - toho času hlavou dolů :-)

Žádné komentáře: