středa 22. října 2008

OMLUVENKA

Ano, já vím, středa, blogovat je třeba… Ale stala se mi taková pitomá věc. Včera jsem nějak protáhla večerku, tak jako už několik dní (večerů) po sobě. Prostě jsem potřebovala něco dodělat, takže jsem se dostala do pelechu až kolem jedný nebo druhý v noci… Jenže budík zvoní nemilosrdně v 6:30.
No a dneska už to několikadenní ponocování dokonce mělo své následky.
Kolem 9. hodiny přichází pravidelně moje dopolední krize, kdy začínám být při vyučování ospalá. Ale většinou to zachrání plechovka Coly. Ne tak dneska.
V 9:30 mi přistál na lavici hodinový test.
Čtení a porozumění textu.
Ne úplně ta nejlepší věc ve chvíli, kdy se člověku klíží víčka… A Cola zrovna dneska jako na potvoru přestala zabírat :-) Písmenka mi čardášově tancovala před očima a já si říkala, že takhle nějak se určitě musí cítit dyslektici… Prostě soustředit se nešlo a podle toho taky dopadly výsledky.
Bída.
Nouze.

Takže jsem si přikázala, že dneska se prostě půjde spát hned, co dorazím z práce.
Sice už jsem měla vymyšlený titulek i obsah dnešní tapety, prsty mě svrbí, jak by psaly, ale nedá se svítit.

Musím zhasnout a jít spát :-)

Ale pokusím se napsat zítra…

Děkuji, že se mnou máte strpení.

Váš Ewík

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

poradne se vyspi ewiku, tesime se na zitra!

Anonymní řekl(a)...

Oj, cítím se vinen...

Hledím, že bez tebe by klesly výdělky prodejnám nejen kolařským, ale i colařským :-)

H.