neděle 31. srpna 2008

Prázdninové dusno

Aniž bych si v předpovědi počasí všimla toho, že by měly nějak rapidně v posledních dnech vzrůstat teploty, začalo být v našem domě prazvláštní dusno.

Nevím, čím to, ale ať větrám, jak větrám, nic nepomáhá. Včera jsem dokonce poprvé musela spát bez peřiny, což je pro mě – po zkušenosti z Gold Coastu, kde jsem spala pod dvěma duchnama – zkušenost naprosto nová :-)

Pokud čekáte nějaké veselé historky z natáčení, tak vás bohužel zklamu.
Všechno při starém, nuda nuda nuda nuda….
Chtěl-li by pan režisér Morávek natočit pokračování úspěšného snímku Nuda v Brně, nemohl by si vybrat příhodnější místo, než právě Cairns :-)

Nemůžu se dočkat, až začne škola. Protože jinak je to tu stereotypní až hrůza :-)
Dopoledne vstanu, kopíruju fotky na Rajče, dělám monitoring tisku, čtu si na netu, pak si dám jedny nebo dvoje Friends v telce, umeju si vlasy, navleču se do černého a jedu do roboty.
Krmím psy, papouchy, králíka a jinak nemám do čeho píchnout :-)
Fakt ani nemám o čem psát, abych řekla pravdu.
Moje permanentka do fitka je na nic, protože si kvůli stehům nemůžu jít ani zacvičit :-)
Čekala jsem, že s tou vyříznutou pihou bude aspoň nějaký vzrůšo, třeba jakože až přestane účinkovat umrtvení a přijde to k sobě, že to bude bolet jako čert a já vám budu moct napsat, jak jsem bolestí nespala a trpěla jako zvíře, ale popravdě to vůbec necítím a nevím, že jsem nějaké vyříznutí absolvovala :-)

Ale moc mě potěšily vaše komentáře o průběhu podobného zákroku v domácích podmínkách, to mě fakt pobavilo, že teď sestřičky podle celosvětového manuálu dávají pacientům ruku při aplikaci injekce :-))

Ještě jsou přede mnou dva týdny full time v práci a pak doufám, že se řada věcí konečně změní k lepšímu. Že potkám nějaké příjemné živé bytosti, s nimiž bych mohla pohovořit :-)
Teď, co jsou Jim, Cate a spol. na Zélandu, tak si tady fakt žiju jako kůl v plotě a povídám si maximálně tak sama se sebou. Myslím, že pro trvale udržitelný rozvoj je tento stav zcela nevyhovující :-)

Jediným zpestřením by snad mohl být zítřek, kdy mě čeká Responsible Service of Alcohol, tedy tříhodinový seminář o tom, jak být zodpovědným při servírování alkoholických nápojů.
Myslím, že to potom půjdeme někam nezodpovědně zapít :-)

Pardon, ale fakt není co psát. Tak já jdu nahrát ještě další sérii fotek a pomalu se půjdu chystat do práce.

Ať je váš život pestřejší.
To vám z celého srdce přeje váš Ewík

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Holka tak si užij aspoň trochu toho nicdělání....vždyť furt něco honíš...
Taky jsem se tak trochu symbolicky rozloučila s prázdninami a vyjela za Boženkou...na kole!A světe div se, nejenže jsem to ujela, ale zpět jsem byla dokonce o půl hodiny dřív, než tam...Myslím si, že jsem za ty prázdniny ujela aspoń 1OOO km...Tak snad udejchám aspoň ten příští školní rok..Dnes najedou nové studentky a my máme intr ještě od řemeslníků...tak asi za chvíli frčím do práce uklízet s kolegyněmi...Hanička měla včera první hodinu v tanečních a koťátka rostou jak z vody...Úplný koule huńatý...Ještě nevím, ale ta šedá upírka Báthorka je fakt k sežrání...Tak s kočičím pozdravem mńau mumi
PS. Ty fotky jsou čím dál lepší a hlavně ty komentáře k nim...:-))))

Ewík řekl(a)...

Ahoj mumi, to jsem ráda, že se ti fotečky líbí, zrovna jsem přijela z práce a právě nahrávám další sadu, tentokrát nás uvidíš s klokanama :-)
Dneska ráno, když jsem se probudila, tak první věc, která mě napadla, bylo to, že už jsem vás neskutečně dlouho neslyšela a neviděla... Tak co si zase zaSkypovat? Kdyžtak mi napište, kdy se vám to hodí a nějaký termín najdeme...
A přiznám se, že bych se vůbec nezlobila, kdybys mi Báthorku ukázala přímo na kameru, abych si ji konečně mohla prohlédnout.
Vy už jste ten film Bathory viděli? Já budu mít takovej filmovej deficit... Nemůžu se dočkat, až uvidím kolegu Stropnického v Máji :-))
Tak s barmanským pozdravem "Cheers" (na zdraví) se loučím.
Pa E.

Anonymní řekl(a)...

Jasně, to domluvíme...film u nás ještě neběžel, tak pak půjdu, ale trochu jsem to sledovala, tak vím co a jak...No jo na Máj jsou taky takové divné ohlasy....Tak cheers Pa mumi

Anonymní řekl(a)...

Evík má ideální předpoklady pro práci v novinách - umí zaplnit vymezený prostor, i když se nic neděje... Tak obsáhlý popis nudy jsem ještě nečetl :))

H.