čtvrtek 10. dubna 2008

Středa – dárků je třeba, čtvrtek – zmokl i krtek

Tak nám tady v Queenslandu začal podzim… Posledních několik dní jen prší, leje jako z konve, z nebe padají trakaře a vůbec… není to moc veselý pohled na Ewíka v pláštěnce, s urousanými mokrými vlasy a oblečením od bláta, kterak se řítí na svém jednostopém oři poháněném především musculus quadriceps femoris, musculus glutaeas maximus a v neposlední řadě také musculus triceps surae (čtyřhlavý sval stehenní, velký sval hýžďový, trojhlavý sval lýtkový:-))))

Australané žijící na Gold Coastu totiž s přeháňkami evidentně moc v dřívějších dobách nepočítali, resp. je docela dobře mohli spočítat na prstech jedné ruky… A tak jim třeba taková základní věc jako jsou BLATNÍKY NA KOLECH nic neříkají… Z tohoto důvodu místní jízdní kola takovouto pro nás základní vymožeností vybavena nejsou, pročež musela nastoupit česká tvořivost. Igelitový pytlík není vynález jen tak pro nic za nic velebený… Např. mé maličkosti již několik dní chrání „ony partie“ před totálním promáčením :-)

Krom stěžování si na počasí jsem se měla poslední dva dny docela dobře. Udělala jsem kus práce na mých esejích, resp. zatím na té první věnující se tomu, jak televize organizuje některým z nás denní režim. Docela dost mě to chytlo.. ležela jsem ve svých televizních studiích celou středu… Beztak bylo tak hnusně, že se stejně nedalo vystrčit nos z domu… O nějakém polehávání u bazénu už tedy nemůže být ani řeč… Ach jooo :-( Já chci zase léto…
No nevadí, snad mě tedy teď aspoň místo slunce budou hřát nové poznatky. Zjišťuju, že můj panický strach z anglicky psaných knih se pomalu vytrácí a já již nemusím otrocky překládat slovo od slova, ale mohu si dovolit „ten luxus“ jen tak si číst… :-)

Středa byla také – jak už to z titulku napovídá – plná dárků. Konkrétně měla Imar narozky, takže bylo rozhodnuto, že se upeče dort!
O to vás přece nemohu ochudit. Tak tedy zde něco málo důkazů o tom, že nejen pejsek s kočičkou jsou schopní stvořit dort :-)

Byl fakt MŇAM!

Čtvrtek byl potom jako obvykle ve znamení „dlouhé školy“ :-) Ráno jsem (opět parádně promáčená) s jazykem na vestě přilítla do promítacího sálu, kde nás dnes v předmětu Moving Image Studies čekalo promítání „klasiky australské kinematografie“ ze 40. let. Film „Sons of Matthew“ („Matějovi synové“) byl docela zajímavý, vyprávěl poměrně poutavě o osudu jedné rodiny „s mnoha syny“ a jejich snaze zúrodnit zalesněný pozemek v ještě skoro civilizací a průmyslem nedotčeném Queenslandu. Bylo to docela dobrodružné – divocí koně, požáry, prales.. Nechyběla romance s krásnou dívkou, k níž zahořeli láskou dva bratři najednou… No a při bratrovražedném souboji, ve chvíli, kdy to bylo nejnapínavější….

… se najednou v sále rozsvítilo!!

A naše vyučující Debra se nám omluvila, že místnost můžeme používat jen do 11 hodin a že ji musíme opustit, protože tady začíná výuka jiného předmětu…

Hrozně se nám omlouvala, ale i tak musím říct, že něco takového se mi ještě ve škole nepřihodilo :-) Docela mě štve, že nevím, který z těch bratrů to přežil a získal srdce krásné Kathy… :-)

Potom během přestávky na skok do posilky a v jednu zase na dvouhodinovou diskusi „o ničem“. Nevím, jak to naše lektorka Caron dokáže… Vždycky napíše na tabuli tak zajímavé otázky, o nichž bychom měli v hodině diskutovat… jenže diskuse se pokaždé stočí někam jinam, jednou na historky z dětství, jindy o rodičích a sourozencích. Černý puntík dnes získává – to jsem si dokonce poznamenala – 15minutová diskuse o psích exkrementech a stříhání živého plotu!

No a když jsme u toho stříhání, tak využiji tento krásný oslí můstek, abych se vám pochlubila i svým zbrusu novým sestřihem!

Jup – šla jsem do toho a jsem o 15 cenťáků lehčí :-)

Imer to šlo docela dobře od ruky, sice se nejdřív zdráhala a chtěla mě opižlat jen trochu, ale když jsem jí podepsala, že opravdu souhlasím s „razantním zástřihem“, tak šmikla a bylo to :-)

Nevím, jestli je to něco, co si zaslouží, aby to bylo publikováno na blogu, ale tak konečně proč ne, že… :-) Aspoň sami vidíte, že je fakt okurková sezona a beru za vděk vším, co mi přijde pod ruku :-)

Budu se muset začít angažovat v něčem novém, abych měla o čem psát…

To je pro dnešek asi tak vše, přeji vám úspěšný konec týdne a co nejméně zbytečných diskusí o psích exkrementech a živých plotech :-)

Zdraví vás zmoklý Ewík

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jojo, karta se obrací... Půjdu dnes do Podolí, nebo do Měchenic na plovárnu? :-)

H.

Ewík řekl(a)...

Do Měchenic! Do Měchenic!! Do Měchenic!!! A co nějaký vtipný postřeh?? Rýpnutí... Dnes nic? NESOUHLASÍM! E.

Anonymní řekl(a)...

Nepřeháněla bych s tím teplem tady...na plovárnu???Ťuk ťuk na čelíčko..jedině, že by vyhřívanej bazén...Babička Truhlička si početla do veselosti:-)))Dokonce si sama posunovala myší:-)Abych nezapomněla, dnes má narozeniny Janička L. tč.nevím zda Anglie nebo ještě Irsko...Tož jdu vymyslet nějakou veselou SMS...To mě ozzíci překvapili, že nemají na kolech blatníky...Když si vzpomenu na Obecnou školu, jak chudák tatínek přijel z práce na kole bez blatníků...to by taky stálo za to Tě vyfotit na tom kole...Zítra pátek- blázni maj svátek..to si užijem:-)papa mumi

Anonymní řekl(a)...

Kdepak, když okurky, tak se vším všudy. Nesouhlasit můžeš, ale to je tak to jediné, co se s tím dá dělat :)

H.

Anonymní řekl(a)...

Teda já si zkrátit vlasy o 15 čísel, tak mám rýhu v lebce... ;))
Tak ještě aspoň 50... :D
Kuře

Ewík řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Ewík řekl(a)...

Hezkej postřeh :-)))) Zlatý puntík za rozesmání Ewíka, který málem probudil spící housemates, si pro tentokrát odnáší... Kuře! :-) Gratulujeme a posíláme slibovanou domiňáckou cenu - koalí bobek :-))