pátek 22. února 2008

Srdceryvna omluva :-))

Dostalo se mi drobneho vyhruzneho e-mailu, ze bude-li delka mych prispevku dale dosahovat pri cteni delky 20-30 minut, prestanou byt moje vyplody cteny. Timto bych si tedy dala rada zavazek, ze se pokusim delku svych prispevku zkratit na maximalni moznou miru... Holt kdyz se nekdo jako grafoman narodi, tak se mu pak blbe preucuje :-))

Dalsi duvod k omluve je hned nasnade. Nekterym me blizkym lidem jsem zapomnela poslat adresu blogu. Jsem vinna a zaroven nevinna. Mam pripraven seznam mailu, kam jsem chtela odkaz s blogem poslat, ale jaksi mi to nebylo umozneno. A duvod? Pokud si myslite, ze v Australii je internet vsude a zadarmo, tak se mylite. Doposud mi nebylo umozneno se pripojit se svym notebookem, to snad pujde az od zitrka. Takze i seznam adres ulozenych v notebooku mi byl zatim k nicemu. Timto se dodatecne omlouvam vsem, kteri me bludy ctete se zpozdenim.

Taky dekuji za upozorneni, ze pri psani komentaru je nutne se zaregistrovat. Omlouvam se, toto jsem pri tvorbe blogu behem zkouskoveho obdobi zapomnela zkontrolovat, jiz by to melo byt opraveno a komentare muzete nyni pridavat i anonymne jako "Kdokoliv".
Jsem zvedava, co vsechno se o sobe z techto anonymnich komentaru dozvim, tak se nenechte pobizet... Vzdyt ja se na zpetnou vazbu od vas nesmirne tesim!!

Tak sup sup, dejte mi vedet, co je u vas noveho!

Ja mam od vcerejska jednu novinku - ubytovani vyslo a zitra se stehuju do domu s bazenem!!

A jeste jedna zmena spojena se sebekritikou - pani majitelka se nejmenuje Teresa, ale Christine... To musi byt z toho vedra tady....

Takze zitra v 11 me vyzvedne pred hostelem spolu s mym novym nemeckym housmatem a odveze svou limoskou do ulice Neville Ave 20, Southport, coz je od ted ma nova adresa!

Jupiiiiiiiii !

Jak by napsala moje sestricka, musim koncit, mame obed... Cas by sice odpovidal, je tu 12:50, ale hlad nejak neni, coz kvituji s povdekem, zatim jen piju litry vody denne... Od 13:30 mame orientation, takze se tesim na prochazku po skole. Takze ja utikam ven z klimatizovane computer lab do 34 stupnu ve stinu.

Mejte se prima a jeste jednou prominte vse uvedene...

V ucte Vas oddany Ewik

6 komentářů:

vendy řekl(a)...

Ahoj pani! Moc se u tvych písání bavíme. Rybí rýže, to jak jsi poctivě vyplnila, že máš kapičky do nosu.. no ty jsi legra.. a pani majitelka s plastikou prs :D :D :D boží.

Mno, u nás nic nového, respektivě se pomalu přesunujeme z Polska do Prahy, chce se nám a nechce. Je to trochu stres, ale proti tomu tvýmu nic...

Tak se drž a něco málo o nás a třeba fotky z výletu do thajska a laosu jsou tu: http://www.vendyvendy.blogspot.com/ ... odkaz na fotoalbum je tam nekde taky a heslo do fotoalba jakbysmet :) tak sie trzymaj!!!! cześć vendulaaroman

Anonymní řekl(a)...

Papapa! Díky za pomoc při těch komentářích...Taky mi to nešlo registrovat se..Tvé příspěvky nás moc baví a délka nám nevadí!!!!Vždyť je vše " in natura" a tak to má být!!! Všechny pocity a detaily sem!!!Je to čtivé a upřimné a proto krásné...Literárně milé a obrazné...Piš piš ať Tě chytne myš! Tady nic extra. Zítra jdeme na ples Carly tak pak písnu..Doufám, že to bude sladké... Zdraví mumi :-)

Flower Power řekl(a)...

Ewiku, vůbec se nedej odradit od psaní dlouhých příspěvků :-) naopak, doteď jsem se při čtení skvěle pobavila, takže jen tak dál! :-) a taky mě při tom chytá trocha nostalgie, či sentimentu nebo jak bych to nazvala,protože ačkoli tu Austrošku taky chystám, tak nejspíš ne jako primárně studijní, takže o tyhle krásné peripetie budu ochuzená, ale stejně.. už se těším, a doufám, že to taky vyjde! Tak se drž a měj se krááááááááááásně :-)

Klarka řekl(a)...

I'm jealous!!!!! Evi, urcite pis dlouze a klidne jeste dyl. Mne to strasne bavi cist. Kdybych netrcela v blaznivy Anglii, tak jsem se do Australie taky prihlasila. Tak doufam, ze me ceka pristi rok taky. Moc si to uzivej. Co ja bych tu dala za 35 stupnu, papousky a more... Papa a preju Ti at se Ti tam moc libi a at maji vsechny pribehy stastne konce!

Anonymní řekl(a)...

Ufff, nejsem z toho výsledku tapetování mocen slova :))

Napadalo mě tolik poznámek, které jsem postupně zapomínal...

To jsi ráda, že se o slovo hlásí australský podzim a teplota klesla na "čtyřiatřicítku", jak by teď řekli na jedné rozhlasové stanici..., což? :)

A ještě mám jednu kontrolní hádanku:

Jaký je rozdíl mezi Evíkem a doktorem Šoltysem?

(asi jeden metr vlasů, ale v jistém ohledu žádný, oba začínají výklad tím, že vykládají, proč vykládají tak obsáhle, jak vykládají...)

H.

Anonymní řekl(a)...

Ewiku,
moc se bavim. Jen tak dal!!!
Jana NP(Dublin)