úterý 6. května 2008

Japonské dostaveníčko v kampusu Griffith University

Australský kalendář mě opět nezklamal a po ANZAC Day nám nabídnul další volno. Tentokrát bylo u pondělního data 5. května napsáno "Labour Day" (Svátek práce :-), takže jsem dnu pracovního klidu využila a svátek oslavila prací :-) Dala jsem si jen volno od psaní blogu, protože se beztak nic nedělo.

Dny ubíhají jeden za druhým a dle tloušťky přečtených stránek v mých readerech je jasné, že jsme dávno za polovinou mého pobytu na Griffith University!

Teď máme čtivo na týden č. 9 a všechny práce a zkoušky bych měla mít odevzdané a složené v týdnu č. 14, tedy zhruba v polovině června.. Ach jooooo.

Proto jsem se rozhodla, že by bylo fajn vás také seznámit s místem, kam se každý den na svém jednostopém oři vydávám – tedy s univerzitním kampusem.

Myslela jsem si, že třeba v sobotu dopoledne, když si jedu zacvičit, ve škole nebude ani noha, ale opak je pravdou… škola je skoro stejně plná jako ve všední den. Moc jsem tomu nerozuměla, proč by někdo chodil do školy dobrovolně i v sobotu, ale bylo mi vysvětleno, že to není ani tak o dobrovolnosti, jako spíš o povinnosti. Některé předměty totiž mají pravidelně sobotní přednášky a co je nejtypičtější – v sobotu dopoledne se píší testy a skládají zkoušky. Neuvěřitelné. To bych chtěla vidět to povstání, které by při podobném záměru vypuklo u nás :-)))

No a já jsem si dnes ve škole trochu „zajapončila“ s fotoaparátem a zvěčnila pro vás některá místa, kudy denně chodím.


Tohle je velmi netypická budova pro náš kampus - má celá 3 patra! :-) Je to nejvyšší budova celého kampusu, ale aspoň je nápis Griffith University z dálky dobře vidět :-)

G01 - Business - sem chodím na hodiny nejčastěji, ač byznys vážně není mým hobby :-)


A zde seminární místnost, kde se scházíme v úterý v 8:00 na předmět Culture, Media and Society... Ještěže máme taková pohodlná křesílka, kde se dá po ránu dobře vegetit...

Moje spolužačky - Natasha a Jacqueline...

A tohle je potom přednáškový sál, kde v úterý míváme hodinu s naším lektorem Benem.

Bývají to přednášky nesmírně zajímavé a Ben umí i poměrně dobře přednášet... Není to žádný uspávač hadů, ale asi na druhé přednášce jsem si všimla, že nějak často zaznívá sousloví "and so on and so far" ve smyslu "a tak dále". Upoutalo mě to proto, že frekvence jeho výskytu je opravdu vysoká, tipovala jsem, že to říká tak 30x za hodinu... ale dneska jsme mu to čárkovaly s holkama a dospěly jsme k neuvěřitelnému počtu 52. Takže to milý Ben říká v průměru skoro 1x za minutu! :-))))

And so on and so far :-)

Jinak je v naší škole spousta zeleně, a když někam přecházím po miniaturních chodníčcích, tak mám pocit, že jsem spíš někde v botanické zahradě...


No ona by se tu vlastně našla i nějaká ta fauna... Třeba tuhle nádhernou pavoučí síť jsem objevila dnes ráno. Kdo najde první pavouka? :-)


Ovšem v čem je náš kampus zcela nedostižný, to jsou místa pro relaxaci... Relaxovat se tady dá snad ještě líp, než studovat :-)

Nebo je snad raději libo pod pergolu? :-)

Aby to nevypadalo, že se tady ale jenom flákáme, tak tady je ještě knihovna :-)


Ovšem prezentace se stejně nejlíp připravují kavárně nad vonícím cappuccinem :-)



Omlouvám se, ale více škrabopisu se ode mě dnes nedočkáte, neb musím letět do práce... Bez ní by v červenci nebyly koláče! :-)

Mějte se krásně! Zdraví Ewík

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Už se na ty červencové koláče těším :))

And so on and so far...

H.

Anonymní řekl(a)...

PVC mi to bere z pusy!To není fér..
Přesně tak jsem to chtěla napsat!
Jinak co na to vše říci...Zkrátka a dobře...co na vlastní oči, uši a kůži zažiješ, to ti zůstane jako ta nejlepší životní zkušenost...a vo tom to je..:-)))Jinak taťka v sobotu vyhrál ve své kategorii a celkově byl 4...ale toho 3 před sebou nikde neviděl...to je fakt zvláštní...Ale formu taťka má, tak jen aby mu to vydrželo na to ME!
papa mumi a spol.
PS. zítra se jdem mrknou na Denisu jako na nevěstu, snad nás nevyhodí...:-)))

Anonymní řekl(a)...

Svatba byla kráááásná!Denisku bych nepoznala!Krásná, štíhloučká, tmavé vlasy a jako modelka z katalogu. Ivetka taky! Krásná holka...Prostě dobrá genetika v rodu po přeslici:-)
Neviděla jsem je asi 8 let...Všem to slušelo a všichni byli paf, že jsme se tam s babi objevily:-)))Ale myslím si, že nás taky rádi viděli.Byl to zážitek vidět bráchu v kvádru!Ale vše
bylo tak jak má být...dojetí a dobrá nálada.Nafotila jsem pár foteček, tak nějaké pošleme až to stáhneme...A také Tě pozdravují a prý se také na blog podívají.Malý Martin je už v 7.třídě a je takový
galantní a pohotový...Chtěl by na kuchaře a docela si ho umím představit jako jsou ti dva šoumeni Kluci v akci...Pěkný a sluneční den
v záplavě křiklavé zeleně. Nádherný květen!!!Je blbost, když se v takové přírodě nefotí svatby kvůli pověrám...Babi byla také ráda, že Denisku viděla na vlastní oči a že jsme se prostě s příbuznými viděli!
Tak se už těšíme na září, kdy na tom samém místě bude stát Ivetka...
Moc se mi líbí, když jsou lidi šťastný a dojatý...to mě taky dojímá...:-)))dojmutá mumi